2005-08-06

grenflytt

så här i slutet av dag 1 på trikåmästerskapen (klyftan kände av tassen, jag hade det på känn!!) har jag ett förslag:

grenen gång skulle med lätthet kunna flyttas till Pride festivalen. Ja jag vet att alla som är gay inte vickar på höfterna, även om jag är en lantisgroda (jag har inte alltid bott i en håla...), men det finns tillräckligt många som gör det för att få ihop ett startfält. Man skulle ge stilpoäng för snygg trikå och matchande boa. Allt detta skulle kunna äga rum till någon klatschig passande musik. Tycker ni att publiken ska få ringa in och rösta på sin favorit?? Det kanske skulle avskräcka en och annan seriös gångare..

tyvärr fick jag se mig själv på kort idag, så jag hoppar över dagens planerade kladdkaka. Hu någon måste ha smugit sig och gjort en omvänd fettsugning på grodan när hon sov..

tjingeling

4 kommentarer:

Batbut sa...

Inte då, Du är bara uppblåst av lycka! Det går över när vardagen kommer (säger en cynisk fladdermus). Varför inte som P Roberto föreslog när det gällde orientering: först när det utövas naket är det intressant.

Lyckliga Grodan sa...

tack batbut, det stämmer nog... nästa gång orienteringsklubben har träninsgskväll i närheten av byn ska jag anmäla mig till nakenklassen...

Annela sa...

Jag hittade in hit av en händelse och jag blir så glad av att läsa din blogg.:-)))

Lyckliga Grodan sa...

Hej Annela, och välkommen till det lyckliga livet. här händer det mesta.. kul att du hitade hit.