2005-08-02

där satt den !!!!

YES YES YES

Strike!!! Three in a row!!! Jackpot!!!

  1. Pengarna vi väntat på har trillat in - från alla håll samtidigt
  2. Brev från en myndighet kom idag - jag hade rätt (såklart!!)
  3. Huvudvärken försvann efter en rejäl dos treo

Jag har sprungit runt i huset och letat upp allt glitter och lack (mamsen jag har inget guldigt tyvärr) jag kunnat och nu dansar jag runt som en alldeles galet lycklig groda iförd allt detta. Champagnen är på kylning. Vem vet vad resten av dagen/kvällen bjuder på. Synd att digitalkameran är trasig.

tjingeling

5 kommentarer:

Theron o familj sa...

Vad det än är(?!) : Grattis!!
*väldigt nyfiken*

Lyckliga Grodan sa...

myndighetsbrevet menar du? Det har att göra med mitt jobb, där jag menade att jag hade en viss kompetens men blev ifrågasatt. Efter en del turer och intyg och sånt visade det sig att jag hade rätt. Lönekuvertet blir nu avsevärt mycket tjockare, åtminstone innan skatt.

Man ska inte ge sig när man har rätt :-D

Batbut sa...

Kanon! Grattis! Då kanske Du köper Dina sötsaker i framtiden så slipper Du huvudvärk *s'

Klimakteriehäxan sa...

Grattis, vilken fullträff!
Klimakteriehäxan

Vi på Kantarellen sa...

Tänk vad lite pengar kan hjälpa