2005-08-12

drogad groda talar ut

idag har jag använt följande droger:

  • espresso i trippeldos x 2
  • en älskad storgrodas närvaro
  • en fullständigt klorofyllfylld blåbärsskog
  • förmodligen en massa frisk luft
  • nyplockade blåbär
  • mozarts samlade verk för horn på högsta volym
  • en lång filosofisk diskussion med den älskade lillasystern
  • bloggande
  • en kort men ändock kontakt med the powerbrain
  • yoga, andningen svepte iväg mig....

jag ämnar inta följande droger under kvällen:

  • saffransfisk med räkor
  • flera glas vitt vin KVW chardonnay
  • trikå-tv
  • mer njutbart kan komma i min väg, man vet aldrig...

i sanningens tjänst

tjingeling

10 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Låter som en underbar dag!! Glöm inte levande ljus.

Anonym sa...

Hm, inte visste jag att du var en drogmissbrukare? Å andra sidan, såg det ju lite gött ut!

Lyckliga Grodan sa...

mamsen: levande ljus får det ju också bli såklart..
rita: ska man komma i ett lyckorus får man helt enkelt offra sig..

Lyckliga Grodan sa...

ett litet meddelande här: jag kan inte komma in på batbuts blogg.. den är helt blank. har ni samma problem?

Theron o familj sa...

Det låter mysigt grodan! Njut och var glad!

Lyckliga Grodan sa...

jag njuter fullständigt och ohämmat som vanligt..

Anonym sa...

Offra o offra! Nä du batbut verkar va ur funktion,,, hoppas hon fixar till det snart!

Batbut sa...

hello, batbut är här live (jag är inte blank), men vad som hänt med min blogg vet jag inte. Kanske kaos i kön för alla som vill in *asg*. Har inte bloggat sedan imorse så inkentinken aning. Jag kanske är väck? Ute? Ratad?
Grodan, ditt liderliga lilla stycke *s*

Lyckliga Grodan sa...

battis.. äntligen ett livstecken.. jag har nästan oroat ihjäl mig.. jag såg dig flyga omkring i cyberspace helt vilse och borta.. kanske i ett svart hål..
nu känns det mycket bättre.. men var är din blogg? jag kollar genast.. JAA den är tillbaka
jag kan nog sova ändå..

Magnus Carlbring sa...

man ska ta det försicktigt med drogrer men blåbär är väl inte ingneting farligt

är blåbär en drog det undfra jag nu verkeligen yo

morran säjer dom är nyttriga

ät blåbär embryo och växt upp någnon gång

men man blir blå om munnen varning om man ska gå på kanske bio också är man blå om munnen då tror dom kanske man är död nrä man sittrer i biofåtölljen och stirrar på en skräckis det säöjer jag nu yo