2005-08-28

i startblocken

ja nu är det dags för sommarsäsongens sista trikåhöjdpunkt... Finnkampen
Så nu har jag gjort allt det det som bör vara gjort innan man hänger sig... (hängivelse alltså, inte självmord)

utfodrat gullgrodor...
bytt sänglakan...
varit ute i friska luften flera timmar...
vinkat adjö till storgrodan som ska roa sig ett par dar...
kollat batterierna i fjärrkontrollen...
svidat om till hallonplyschisen för maximal komfort...
fluffat kuddarna

ready set go... Jag är i soffan

tjingeling

9 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jag sitter redo!!!

Lyckliga Grodan sa...

Tänkte väl det mamselamsen...
Heja Sverige friskt humör

Lyckliga Grodan sa...

bra.. ju fler desto bättre.. drick inte för mycket vin bara.. tänk på att det är idrott idag.. ;D
och ska du dricka så måste du bjuda mamsen och mig såklart..

Cornelia sa...

Jag med. Heja Sverige!

PGW sa...

men hörni hörni försjunk inte helt i trikåerna nu innan ni har löst mitt persiennproblem (se min blogg)

Anonym sa...

Inte jag,,,,inte redo, o appsolut inga trikåer, inga fluffiga kuddar heller,,,,men väl en hård stol framför datorn,,kaffekoppen brevid och ciggisarna, så klart!

Lyckliga Grodan sa...

det känns bättre i soffan.. med en kyld vindrink, i mjukisar... och sverige vinner.. damerna säkert och herrarna nja.. men kanske...

... sa...

Vad myspysigt du verkar ha det Grodan! Det gläder mig. Det är så det ska vara!

Lyckliga Grodan sa...

Kimmi: man får ju ordna det för sig.. så att det blir som man vill ha det