2005-08-25

parantes

§#£$#§ eller hur man nu säger det .....
Jag är så frustrerad och ganska arg... varför jag är arg är en fråga som jag kanske inte vill analysera men frustrationen kommer av att sitta 3½ timme i möte med tre män som är oförberedda, osorterade, oprofessionella och okunniga, för att inte säga oartiga...

att liksom sitta och hålla god min i flera timmar tar så mycket energi av mig... men jag kan behöva kontakten med dessa män för min utkomst.. jag vet det om någon månad... tills dess får jag behärska mig..

jag är nog arg på mig själv, det är så mesigt att sitta och hålla inne med det jag egentligen tycker

slutklagat från gnällgrodan

bilresan hem i skymningsljus var vidunderligt vacker

tjingeling

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt mig. Nästa gång skall jag:

a. komma ihåg mötet skall äga rum

b. ha med mig egen penna och

c. inte gäspa eller låta blicken planlöst irra runt i rummet när du pratar

jag lovar alltså högtidligt att detta beteende inte skall upprepas.

Batbut sa...

gör som jag, när jag sitter med pompösa och självgoda herrar brukar jag föreställa mig dem nakna i pinsamma situationer. Då blir det genast roligare att ha möte *S*

Vi på Kantarellen sa...

Kan du inte gnälla på dom... kan du få gnälla här på mig. Tycker jag du blir för mycket, klickar jag bara bort dig.:D

The Female Dinousaur sa...

Tur att det blev något vackert efter allt det där o-andet... :-)

Lyckliga Grodan sa...

battis: nakna pompösa män.. kan man annat än skratta åt såna (jag tycker mig komma ihåg att du tänkte på orienterare som nakna också...hmmm)
Tack mamsen.. jag känner mig helt lugn över att du klickar bort mig om jag blir för gnällig. det kan jag behöva
Ja idag regnar det biggis, och det var tur att det inte gjorde det när jag åkte hem igår... jag hade tagit det som ett omen..
ny dag... nya möjligheter