2005-08-24

synk

undrar om det blir för bloggare i samma bloggsfär som det blir för kvinnor som lever nära varandra? Ja alltså att allt synkar sig... hormoner humör och sånt tänker jag på...

häromdagen när jag bloggade runt var säkert 75% av de bloggare jag brukar läsa skitarga på de mest olika saker...
Idag när jag bloggar runt är det glädje i bloggarna... det känns ju extra bra eftersom jag har haft en sån underbar och glad dag:

jag tog ett morgonbad ad naturum

jag vinkade av två förväntansfulla smågrodor till första skoldagen.. de hade bara slagits handgripligt en gång under morgonen

jag träffade under dagen en riktigt trevlig människa som dessutom med ett litet beslut från hennes sida gör mitt liv mycket lättare

jag åt lunch med min kära mamma, som inte gnällde speciellt mycket, vilket gjorde det ännu trevligare

jag har hittat igen min mp3-spelare så när jag körde hem kunde jag sitta och vråla med i alla bra låtar

storgrodan hade fixat grillat till middag... vilken älskling han är

jag fick klyva lite ved (jo jag tycker att det är trivsamt, som att stryka fast man behöver inte vara lika noggrann)

och så händer det säkert mer braiga saker idag, det är jag övertygad om.. för er med.

jag är helt enkelt kär i livet idag

tjingeling

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN, kan jag titta in här igen,,hua så lessen jag har varit, men nu blev jag så snopen att du ändrat dina inställningar så jag glömde vad jag skulle skriva,,,men det var nått om lycka,,

Lyckliga Grodan sa...

välkommen tillbaka...du har varit saknad..

Anonym sa...

Commercials by cellphone: New medium or annoyance?
Passengers waiting to board a Virgin Atlantic Airways flight at London Heathrow airport may get an unexpected invitation on their cellphone these days.
How long have you had your blog. Are you getting any use from it.

My site stress relief just went up a short while ago.
So if you care about stress relief, take a look.

Batbut sa...

Har Du släppt till Kära Grodan? *S* Men det är ju så, för att få in en prins (eller prinsessa, som Rita) så får man ta en del grodor på vägen. Hm.. skulle bli roligt men det blev bara konstigt *s*

The Female Dinousaur sa...

Det är så härligt med positiva människor. Inspirerande för en neggo som jag.

Vi på Kantarellen sa...

Min dag började urkasst igår, men slutade skitbra!!