2005-08-12

tillägg

blåbärspaj !!!

nu svimmar jag nog snart av berusning

tjingeling

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk så olika berusningar det finns,mammsen med rom, du med blåbär och jag med röda skor!

Lyckliga Grodan sa...

ja det finns att få för alla smaker.. och tur är väl det

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Batbut sa...

the bitch is back! Och så är min blogg. Tekniska jag

Lyckliga Grodan sa...

jag gillar inte de där reklamsnuttarna som dyker upp så jag hugger helt enkelt bort dem.. chop chop chop

Gagga sa...

GAGGA IS BACK!!!

Vi på Kantarellen sa...

Berusning av blåbärspaj. Har du provat 54% rom? Där kan du snacka om berusning. *hick*

Lyckliga Grodan sa...

äntligen gagga... vilken dag.. förutom redan nämnda njutningar är du och battis tillbaka..mest du då eftersom du var borta på riktigt.. välkommen hem..

mamsen. jag får helt enkelt införskaffa rom också så att livet blir komplett..