2005-08-22

spegel spegel


jag har varit på vuxensemester. Bara vuxna. Det är lite speciellt.

I alla fall upptäckte jag när jag skulle packa att jag gått här i skogen hela sommaren i mjuka sköna ingångna kläder, och när jag skulle ha kläder för att föra mig i stadsmiljö med andra vuxna människor så var kläderna för små!! Inte helt men nästan, sådär lagom för att det inte ska kännas skönt.

så hittade jag fantastiska vykort av en konstnär som heter Lisa Tofft i Kivik (se till vänster)

och jag håller med henne:

jag har aldrig vart så tjusig som nu

tjingeling

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Hi hi hi.....

Ilva sa...

I know the feeling, det ar nagon syr in kladerna pa natterna det har jag ju fattat for lange sedan....men det gor ju att man blir tjusig!

Anonym sa...

I like your blog insofar as it relates to stress management course. I have a website on stress management course. too at http:www.stresskill.com. Take a look sometime.

Ilva sa...

Otroligt passande att du fatt spam om en CELLULITblogg!!!

Gagga sa...

Inte nog med att kläderna skaver, man får spam också!

Lyckliga Grodan sa...

hur hittar dem till en, och hur blir man av med dem?, alltså spammen. Jag tror jag har förstått det där med celluliterna. Det har med partiklar i luften att göra...

Theron o familj sa...

Shit! Det är nog mig hon målat av?!

Spam blir du av med genom att gå till "inställningarna" och kryssa bort rutan där du tillåter vem som helst att kommentera.