2005-08-28

hjälplös


Ja, inte är det mitt fel i alla fall...

tjingeling

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör inget att man är lite dum,,, bara man är söt,,,säger mamma!*skrattar*

Cornelia sa...

eller- det gör inget att man är söt - bara man är snäll

Lyckliga Grodan sa...

vad ni är kloka.. min bästis säger jämt att det är bättre att visa vad man har än vad man kan..
är det samma sak månntro??

Ilva sa...

Det gor val inget - bara man ar sager jag, det racker .

Batbut sa...

*s* numera är jag mer inte på "age before beauty" stadiet, men småtrollen lär väl förvrida ett och annat huvud kan jag tänka

PGW sa...

Var har du hittat alla de här underbara korten? :-)

Lyckliga Grodan sa...

det är en konstnär som heter Lisa Tofft som gjort dem.. köpte dem i kivik när vi var där för några veckor sedan.. jag håller med dig.. underbara....

Anonym sa...

pssst, www.lisatofft.se